tisdag 21 februari 2012

Bokrea!

Imorgon börjar den stora bokrean på AkademiBokhandeln i Täby Centrum!
Några som ska dit? Jag ska dit men min läsar-kompis Vippan och kolla på lite billiga böcker:)
Har siktet inställt på några böcker, men kommentera om ni har några bra tips på böcker!

De flesta av dessa böcker har jag läst, men jag funderar på att läsa om dem:)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar