Hoppas att ni mår bra! Själv försöker jag att ta ut det sista innan sommarlovet tar slut för mig på onsdag!
Så jag har försökt förbereda lite inför höstterminen (På mitt sätt)
Jag har målat över massor av gamla misslyckade målningar så att jag får nya fräscha vita dukar att måla på i höst. (För mig går det ungefär 3 misslyckade målningar per lyckad, haha:)
Jag har börjat på en stickning av en halsduk och besökt bokhandeln otaliga gånger för att hitta den perfekta dagboken!
Tillslut hittade jag den och är jättenöjd! Jag tror att det blir min tredje sedan september förra året när jag började skriva, och nu har det blivit som en vana att skriva några sidor varje kväll.
I början tyckte jag att det var jobbigt att komma ihåg att skriva varje dag, men nu skulle det bli jättetomt om jag inte gjorde det!
Jag tog också en liten tripp till målarbutiken och köpte lite nya bruna och gröna färger, eftersom de är de som går åt fortast hemma hos mig, konstigt nog:P
Bäst av allt, hittade jag en Håkan Hellström- skiva för 59kr som jag ska spela sönder i höst!
Mellan allt detta har jag klämt in några filmkvällar och lite kvalitetstid i stallet, så jag har haft ganska mycket för mig denna vecka! Så nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av det sista av sommarlovet!
Har hunnit med ganska mycket läsning i sommar, så jag tänkte dela med mig lite av vad jag har läst så att ni kan föbereda er på vilka bokrecensioner som komma skall :)
Mer än så får ni inte se!
Kram // Natalie















Inga kommentarer:
Skicka en kommentar