Äntligen har jag fått tag i den sista delen i House of Night! Jag har längtat supermycket på att den skulle komma till bilblioteket för jag hade inte råd att köpa den. Men min jättejättejättesnälla kompis Vippan reserverade den åt mig som överraskning! Tack så jättemycket Vippan!!
Så fort jag har läst ut yttersa offret så ska jag börja med denna!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar