Förlåt att jag inte skrev igår men eftersom vi firar jul den 23 i min familj så har jag haft jättemycket att göra!
Tänkte iallafall visa några av mina julklappar!
Cirkeln av Mats Strandberg
Fick jag av mamma och pappa tror jag:)
The fledgling handbook av P.C Cast och Kim Doner
Fick jag av Monica
Crescendo av Becca Fitzpatrick
Bok 2 Fallen Novels
Silence av Becca Fitzpatrick
Bok 3 av Fallen Novels
Genom dina ögon av Stephanie Meyer
som jag fick av min käre broder:)
Hush Hush
Bok 1 av Fallen Novels
(Vet att jag redan har den på svenska men jag ska läsa båda endå:)
Jag är otroligt tacksam för alla underbara presenter jag fick av min familj!






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar